021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

خرید فلزیاب دستی

مقدمه
فلزیاب های دستی جهت تشخیص فلز همراه فرد مورد استفاده قرار میگیرد . بعبارت دیگر با دستگاه فلزیاب دستی میتوان هر نوع فلزی با هر اندازه ای را در هر نقطه بدن و یا لباس فرد جستجو کرد. غلاوه بر اینکه امکان یافتن فلز در همه مکان های پنهان شده نیز وجود دارد.
در حقیقت با بهره گیری از یک دستگاه فلزیاب دستی دیگر هیچ نقطه پنهانی وجود ندارد.
مدلهای مختلف و انواع گوناگون این دستگاهها بر حسب کیفیت – نوع عملکرد و نمایشگرها و همچنین بدنه قابل تقسیم میباشد. همچنین بر اساس میزان دقت و قدرت تشخیص فلزات بسیار ریز نیز طبقه بندی میشوند. برخی از این دستگاهها قابلیت تشخیص ریزترین فلزات – همچنین انواع سیم کارت و حافظه ها را دارا میباشند –
به‌علاوه بررسی برخی ویژگی‌های این محصولات برای خریدی بهتر در میان آن‌ها نیز اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید : موبایل یاب دستی

فلزیاب دستی مدل pg-1205

جهت خرید فلزیاب دستی باید چندین نکته بسیار مهم مد نظر قرار گیرد . تا یک دستگاه با کیفیت و کارآئی مناسب تهیه کنیم. ظرافت در تشخیص انواع دستگاه‌های فلزیاب از ویژگی‌های مهم و بارز آن‌ها به شمار می‌رود. در فرایند خرید راکت بازرسی بدنی علاوه بر لحاظ قیمت مناسب باید ویژگی ها و کارآمدی دستگاه را نیز مورد توجه قرار داد .


بررسی عمق شناسی دستگاه فلزیاب

برای خرید فلزیاب دستی استاندارد باید به میزان عمق شناسی و یا به عبارتی حد فاصله تشخیص فلز باید دقت کنیم . به همین خاطر عملکرد فنی هر یک از آن‌ها نیز تفاوت‌های بارزی با یکدیگر دارد. برای این که فلزات را از سطوح مختلفی از لباس و یا وسایل همراه پیدا کنید باید به این ویژگی مهم در ساختار این دستگاه‌ها دقت داشته باشید.


نوع فلزات قابل شناسایی توسط دستگاه

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب و خرید یک دستگاه قلزیاب دستی قابلیت تشخیص انواع مختلف فلزات میباشد. به عبارت دیگر تشخیص در انواع فلزات آهنی و غیر آهنی – همچون مس – آلومینیوم – برنج – طلا – نقره و ….
اصولاٌ امکان تفکیک شناسائی انواع فلزات فوق در دستگاههای فلزیاب دستی وجود ندارد و این دستگاهه بسته به نوع و کیفیت آنها قابلیت تشخیص کلیه انواع فلزات را دارند.


میزان حساسیت دستگاه

یکی دیگر از پارامترهایی که کیفیت خرید فلزیاب دستی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، میزان حساسیت انواع مدل‌های دستگاه فلزیاب است. دستگاههای تولید شرکت پیمان گزاران قابلیت تنظیم حساسیت را داشته و بر اساس انتخاب نوع دستگاه این حساسیت قابل تنظیم میباشد.


اندازه و وزن دستگاه

وزن دستگاههای تولیدی شرکت پیمان گزاران بین 200 تا 400 گرم بسته به نوع و مدل آنها میباشد و کلیه دستگاهها با باطری قابل شارژ ارائه میشود.


قیمت فلزیاب دستی

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که در زمان خرید دستگاه فلزیاب دستی بررسی می‌شود، قیمت این محصولات است. هر چند قیمت این دستگاهها در حد پائئین و متوسط میباشد ولی بنابر نیاز مشتری در دو حوزه مختلف قابل تقسیم خواهد بود.


توجه به مدل‌های مختلف فلزیاب

راکت فلزیاب دستی از برندهای گوناگون و کمپانی‌های تجاری متعددی وارد بازارهای فروش می‌شود و هر یک از آن‌ها قابلیت‌های خاص و ویژه خود را دارند. برای خرید هر یک از دسته بندی‌های این محصولات حتماً به مدل‌های مختلف این محصولات و ویژگی‌های هر مدل دقت داشته و این موارد را به دقت ارزیابی کنید. به این ترتیب انتخاب مناسب‌تری در میان تنوع بالای این محصولات خواهید داشت.


دستگاه‌های فلزیاب دستی پیمان گزاران

اگر به دنبال خرید فلزیاب دستی مناسب و استاندارد می‌گردید، از مدل‌های دستی پیمان گزاران انتخاب کنید که کلیه قابلیت‌های مورد نیاز مشتریان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. این مدل فلزیاب دستی قوی با ویژگی‌های منحصر به فردی تولید شده و اغلب قیمت بسیار به‌صرفه‌ای برای مشتریان دارد. شما می‌توانید هر یک از دسته بندی‌های این محصولات را با رنج قیمتی متنوعی خریداری کنید. در خرید فلزیاب دستی به نکات نام‌برده‌شده دقت داشته و بر اساس نیازهای خود یک مدل کاربردی را تهیه کنید.
برای تعیین قیمت راکت فلزیاب دستی از مدل پیمان گزاران به ابعاد و نوع و مدل این محصولات توجه می‌کنند. شما می‌توانید مدل‌های کوچک دستی را با قیمت‌های بسیار به‌صرفه‌تری انتخاب و خریداری کنید. به این ترتیب دستگاه فلزیاب کوچک خود را با هزینه‌های اقتصادی تهیه خواهید کرد.

فلزیاب دستی مدل PG-1205

مدل PG-1205 و مدل PG-1207 دو مدل بسیار کارآمد در رده قیمتی پائین برای انواع کاربری ها میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. دوام – کیفیت بالا و نوع مواد استفاده شده و همچنین کیفیت بردهای الکترونیکی و آشکارسازهای تشخیص فلز این دستگاهها – آنها به یکی از کاربردی ترین دستگاههای تشخیص فلز تبدیل نموده است.
مدل PG-150 برای تشخیص فلزات بسیار کوچک و با حساسیت بسیار بالا بوده و حتی در تشخیص محل دقیق پروتزهای داخل بدن و همچنین مشخص نمودن دندانهای پرکرده مورد استفاده قرار میگیرد.

فلزیاب دستی مدل PG-160

همچنین مدل PG-160 با قابلیت تشخیص بهتر مکان دقیق فلز با تغییر صدای آن و همچنین نمایشگر LCD و شارژر با کیفیت USB Type C یکی از بهترین و کارآ ترین دستگاه میباشد.

فلزیاب دستی مدل PG-150

توجه به اعتبار فروشنده

در صورتی که می‌خواهید خرید فلزیاب دستی از روش‌های مطمئن انجام دهید، به فروشنده مورد نظر نیز دقت داشته و اعتبار مرکز خرید مربوطه را ارزیابی کنید. بهتر است فروشنده مد نظر شما جا و مکان مشخصی داشته باشد. از خرید این محصولات از مراکز بی نام و نشان خودداری کنید. در صورتی که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می‌دهید به نمادهای اعتماد الکترونیکی در مرکز خرید مورد نظر دقت داشته باشید. به این ترتیب در خرید خود موفقیت‌آمیزتر عمل خواهید کرد.


خرید دستگاه‌های فلزیاب دستی آکبند

در زمان خرید موبایل یاب دستی و سایر دستگاه‌های مشابه باید به دنبال مدل‌های آکبند و پلمب شده بگردید. این محصولات اعتبار بیشتری دارند و احتمال وجود خرابی یا نقص فنی در آن‌ها کمتر است. در زمان خرید در خصوص برند تجاری محصول مورد نظر خود نیز اطلاعاتی به دست آورده و از برندهای بی نام و نشان خرید این دستگاه‌ها را انجام ندهید.

جمع بندی
خرید فلزیاب دستی با در نظر گرفتن نکات و دستورالعمل‌های نام‌برده‌شده بهتر و دقیق‌تر انجام می‌گیرد. هر یک از مدل‌های این محصولات کاربردی با ویژگی‌ها و مشخصه‌های فنی به خصوصی ارائه می‌شوند و نیازهای مختلف مشتریان را برآورده می‌سازند. شما می‌توانید بهترین راکت بازرسی بدنی را با صرف هزینه‌های به صرفه خریداری کرده و بهترین استفاده‌ها را از این محصولات کاربردی داشته باشید. هر یک از این دستگاه‌ها به سهولت در پیمان گزاران در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

error: Content is protected !!