برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

خرید استابلایزر خانگی

همانطور که می‌دانید جریان برق مدام در حال نوسان است و این موضوع می‌تواند برای لوازم خانگی خطرآفرین باشد. خرید استابلایزر خانگی کمک می‌کند تا هرگونه نوسانی که در جریان الکتریسیته ورودی به دستگاه‌های برقی تنظیم شده و سوختگی یا خراب شدن این دستگاه‌ها را شاهد نباشیم. بدون شک خرید لوازم خانگی آن هم با قیمت‌های سر به فلک کشیده کاری بسیار سخت است و باعث ایجاد چالش و نگرانی‌هایی برای خریداران شده، اما شما باید بتوانید با هزینه کردن در زمینه خرید استابلایزر این مشکل را برطرف کنید.
استابلایزرها انواع مختلفی دارند و برای دستگاه‌های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند که در این زمینه یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید استابلایزر خانگی پیمان ‌گزاران است. در ادامه به اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع استابلایزر خانگی خواهیم پرداخت پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استابلایزر چیست؟
قبل از اینکه برای خرید استابلایزر اقدام کنید باید بدانید که این دستگاه چیست و چه قابلیت‌هایی دارد. استابلایزر در واقع دستگاهی است که به عنوان محافظ نوسان برق هم شناخته می‌شود. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است می‌تواند از نوسان برق برای دستگاه‌های مختلف برقی محافظت کرده و جریان الکتریسیته‌ای که به این دستگاه‌ها وارد می‌شود را پوشش دهد.
به عنوان مثال زمانی که شما دو شاخه یکی از لوازم برقی خانگی را به برق می‌زنید، ممکن است دستگاه دچار جرقه یا خاموش شدن ناگهانی شود. این مشکل دقیقاً به خاطر تجمع یا ازدیاد و کاهش جریان الکتریسیته ورودی است. اما اگر شما یک دستگاه استابلایزر خریداری کنید و دستگاه برقی خود را ابتدا به استابلایزر سپس استابلایزر را به برق متصل نمایید، به راحتی میزان جریان الکتریکی برق را کنترل کرده و دیگر شاهد چنین نوسان‌های برقی نخواهید بود. در این میان باید بدانید که استابلایزرها انواع مختلفی دارند برخی از آنها نه تنها برای لوازم خانگی بلکه برای یک ساختمان و یا در صنعت کاربردی هستند.

 

حتماً می‌دانید که استابلایزرها تنوع زیادی دارند و می‌توان برای همه لوازم خانگی از آنها استفاده کرد اما باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که برخی از لوازم خانگی به صورت مداوم روشن هستند و یا اینکه مدت زمان طولانی‌تری نسبت به دیگر لوازم روشن خواهند بود. مثلاً یخچال و تلویزیون بیشتر از اتو و سشوار در طول زندگی ما روشن هستند و ما از آنها استفاده می‌کنیم. در این میان استفاده از استابلایزر برای این دستگاه‌ها، به نظر واجب و ضروری‌تر است.

خرید استابلایزر یخچال و فریزر

فرقی نمی‌کند یخچال و فریزر شما از چه برند و چه مدلی باشد در هر صورت از زمانی که شما آن را خریداری می‌کنید دو شاخه آن را به برق زده و روشن خواهید کرد و تا زمانی که به طور کامل از کار بیفتد شما قادر به استفاده از آن خواهید بود مگر برای مواقع ضروری و تمیز کردن آن را خاموش کرده و از برق بکشید.
نکته قابل توجه در رابطه با خرید استابلایزر یخچال و فریزر این است که شما استابلایزری را تهیه می‌کنید که برای جریان ۲۲۰ ولت یعنی ولتاژ برق خانگی مناسب است و از ورود جریان الکتریسیته بیشتر به دستگاه جلوگیری می‌کند از این رو عمر مفید یخچال شما افزایش خواهد یافت. بدون شک با خرید استابلایزر خانگی دیگر شاهد خرابی یخچال به خاطر نوسانات برق نخواهید بود.

خرید استابلایزر تلویزیون

تلویزیون‌ها از جمله دستگاه‌های محبوب و پرطرفدار خانگی هستند که روزانه مدت زمان بیشتری توسط افراد خانواده مورد استفاده قرار می‌گیرد از این رو می‌توان گفت ساعات بیشتری روشن است. حتماً برای شما هم پیش آمده که به هنگام تماشای تلویزیون برق‌ها قطع شوند و تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش شود یا اینکه با نوسانات برق تلویزیون دچار خطوط مختلفی در صفحه شود یا اینکه صفحه آن تماماً روشن شده یا از کار بیفتد. همه این موارد زمانی رخ می‌دهد که نوسان برق ایجاد شود و قطعاً شما قادر به شناسایی آن از قبل نخواهید بود و نمی‌توانید تلویزیون را در حالت خاموش قرار دهید.
در چنین شرایطی خرید محافظ نوسان برق تلویزیون بهترین راه ممکن است زیرا از نوسانات جریان برق و ورود آنها به تلویزیون جلوگیری می‌کند و همچنین مانع سوختن آی‌سی‌های تلویزیون خواهد شد.

قیمت انواع استابلایزر خانگی

یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که به هنگام خرید استابلایزر خانگی ذهنتان را به خود مشغول می‌کند قیمت آن است. در هر صورت خرید یک استابلایزر با قیمتی متفاوت بهتر از خرید لوازم خانگی مختلف است چرا که قیمت استابلایزر یا محافظ نوسان برق از لوازم خانگی دیگر ارزان‌تر بوده و خرید آن به صرفه و مفید خواهد بود. در این میان قیمت انواع استابلایزر خانگی با هم متفاوت است زیرا شما آنها را بر اساس ولتاژ و نوع دستگاه مورد نظر خریداری می‌کنید. به عنوان مثال قیمت استابلایزر تلویزیون با قیمت استابلایزر یخچال متفاوت است.
قیمت بهترین استابلایزر خانگی نیز از استابلایزرهای معمولی بیشتر خواهد بود چرا که کیفیت آن بالاتر است و خیلی بهتر می‌تواند نوسانات ناشی از برق را کنترل کند. حتی در حالت‌های پیشرفته‌تر شما می‌توانید بر روی نمایشگر استابلایزر یک ولتاژ را تعیین کنید که در صورت نوسان هم تغییری نداشته باشد و همه جریان برق را در همان حد و حدود نگه دارد. هرچه کیفیت، قدرت، متریال ساخت، ابعاد و اندازه آن بهتر و بزرگتر باشد، بدون شک قیمت آن نسبت به استابلایزرهای بی‌کیفیت و نامرغوب و کوچک موجود در بازار بیشتر خواهد بود.

خرید استابلایزر خانگی پیمان گزاران

اگر بتوانید استابلایزر خانگی مورد نظر خود را از یک فروشگاه نام آشنا و معتبر خریداری کنید بهتر است؛ زیرا در این صورت محافظ نوسان برقی که خریداری می‌کنید از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و عمر مفید بیشتری خواهد داشت. پیمان گزاران یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش انواع استابلایزر خانگی است که در طول سابقه کاری درخشانی که داشته رضایت مشتریان بسیار زیادی را به دست آورده است.
به راحتی با ورود به وب سایت پیمان گزاران می‌توان انواع استابلایزر خانگی را با هم مقایسه کرد و مدل‌های مختلف آنها را مشاهده نمود و تصمیم درستی بابت خرید هر یک از آنها گرفت. البته در این میان قیمت دقیق و به‌روز استابلایزرها نیز درج شده است که می‌توانید به راحتی استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره و راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان پیمان گزاران در ارتباط باشید.

error: Content is protected !!