021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

دستگاه تشخیص حرارت فردی

امروزه با افزایش ویروس‌ها و ایجاد بیماری‌های جدید افراد به فکر جلوگیری از شیوع بیماری‌های مختلف افتاده‌اند. در واقع با ورود بیماری کرونا به جهان سلامتی و زندگی افراد به خطر افتاد؛ همونطور که می‌دانید یکی از علائم بیماری کرونا تب شدید بود. افرادی که در مکان‌های عمومی در حال رفت و آمد بودند بیشتر در معرض خطر ابتلا قرار داشتند. اما کم کم تکنولوژی به کمک افراد آمد، دستگاه تشخیص حرارت فردی یکی از بهترین و مناسب‌ترین دستگاه‌ها برای تشخیص حرارت و تب افراد از راه دور است. با استفاده از این دستگاه می‌توان فهمید که افرادی که در یک سالن یا یک محیط قرار دارند سالم هستند یا برخی از آنها با تب و دمای بالای بدن دست و پنجه نرم می‌کنند. چنین موضوعی می‌تواند خبر از ایجاد یک بیماری دهد که با جدا کردن فرد بیمار می‌توان باعث جلوگیری از ابتلای افراد دیگر به بیماری مورد نظر شد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با دستگاه تشخیص حرارت فردی به دست آورید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

در دنیای امروز امنیت یکی از شاخصه های اعتبار هر کشوری است و توان امنیتی بدون استفاده از تکنولوژی های برتر روز ممکن نمیباشد.

و در این میان ضمن احترام به انسانها و حفظ شأن آنها باید بالاترین ضریب امنیتی را برای محل خود ایجاد نمائید.

شرکت پیمان گزاران با بیش از 20 سال تجربه در ارائه و تولید محصولات فوق بسیار مفتخر است تا همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا – مدرنترین سیستم های تشخیص فلز را در کشور ارائه نماید.شرکت پیمان گزاران دارای پروانه تولید از وزارت صنعت – معدن و تجارت در خصوص تولید انواع فلزیاب های دستی و دروازه ای در ایران بوده و توانسته اعتماد مشتریان را در این خصوص جلب نماید.

دستگاههای تولید این شرکت فوق دارای تأئیدیه از آزمایشگاههای تحت نظارت اداره استاندارد در ایران بوده و در حال حاضر با دو سال گارانتی کامل در ایران عرضه میگردد.

کیفیت بسیار بالا – ترکیب ساختاری بسیار مدرن و بهره گیری از بهترین مواد و تجهیزات در ساخت این دستگاهها – رضایت بالای مشتریان را ایجاد کرده است. با اخذ گواهینامه بین المللی CE بزودی کلیه محصولات این شرکت با آرم CE ارائه خواهد شد.

کلیه تجهیزات و دستگاههای بازرسی ایکس ری – فلزیاب های ثابت وفلزیاب های دروازه ای همچنین راکت های فلز یاب دستی برای تمامی افراد و همچنین بیماران قلبی و خانمهای باردار بی خطر میباشد.

بیشتر بخوانید : ایکس ری کیف و چمدان

دستگاه تشخیص حرارت فردی

کاربرد اسکنر تشخیص حرارت فردی

حتماً شما هم می‌خواهید بدانید که از اسکنر تشخیص حرارت فردی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟ در پاسخ به چنین سوالی باید گفت این نوع دستگاه‌ها در مکان‌های عمومی و خصوصی از جمله فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری، راه آهن، مترو، مجتمع‌های تجاری و آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در چنین محیط‌هایی روزانه هزاران نفر رفت و آمد می‌کنند و همین موضوع می‌تواند شیوع بیماری‌های مختلف را افزایش دهد اما وجود اسکنر تشخیص حرارت فردی می‌تواند مانع چنین اتفاقی شود. به این صورت که افرادی که دمای بدنشان بالا است و بیش‌تر از حد نرمال شده را تشخیص می‌دهد و حراست یا کارکنان و کارمندان چنین محیط‌هایی می‌توانند این افراد را از جمعیت خارج نموده و برای خدمات بهداشتی و درمانی روانه کنند.

اسکنر تشخیص دما افراد چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه تشخیص حرارت فردی دارای یک مانیتور است که بر روی این مانیتور تصاویر افراد را نشان می‌دهد. این دستگاه دارای دوربین‌های مختلفی است که افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد و افرادی که دمای بدنی بیشتری دارند با رنگ‌های مختلف و تیره‌تر نشان می‌دهد. در این صورت حراست و کارمندان می‌توانند با تشخیص تیره‌تر بودن افرادی که تب دارند آنها را از جمعیت بیرون بکشند. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده و راحت است کافیست شما آموزش‌های لازم را ببینید تا بتوانید به راحتی تشخیص دهید که چه کسانی در جمعیت حرارت بدنی و دمای بیشتری را نسبت به افراد سالم تحمل می‌کنند. با وجود چنین دستگاهی از ورود افراد بیمار از طریق هواپیما و وارد شدن آنها به کشورهای دیگر جلوگیری شده و از شیوع بیماری در کشورهای مختلف جلوگیری به عمل آمده است.

ویژگی‌های دستگاه تشخیص حرارت فردی چیست؟

دستگاه تشخیص حرارت فردی ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد که باعث شده طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و همچنین در مکان‌ها و محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. از مهمترین ویژگی‌های دستگاه اسکنر تشخیص دما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
● سرعت بالا
این دستگاه باعث شده که سرعت عمل افراد در تشخیص افراد بیمار افزایش یابد بنابراین بدون فوت وقت می‌توان افراد تب‌دار و بیمار را تشخیص داد و جدا کرد. با این وجود دیگر صف طولانی در ورودی و خروجی مکان‌های مختلف ایجاد نمی‌شود و بازرسی در مدت زمان کوتاه‌تری انجام خواهد شد.

● عدم تماس فیزیکی
با وجود دستگاه حرارت فردی دیگر لازم نیست در ورودی و خروجی افراد مختلفی را قرار دهید تا بتوانند دمای بدنی افراد را اندازه‌گیری کنند. در این صورت تماس فیزیکی و لمس هم وجود نخواهد داشت و همین موضوع می‌تواند مانع از شیوع بیماری شود. برای اندازه‌گیری دما و حرارت فردی با چنین دستگاهی فاصله بین ۳ تا ۱۰ متر کافی است.
● دقت بالا
دستگاه تشخیص حرارت فردی دقت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی با بیشترین دقت و بالاترین کیفیت دمای بدنی افراد را گزارش دهد.
● کاهش پرسنل
با وجود چنین دستگاهی دیگر لازم نیست پرسنل و نیروهای خدماتی بسیار زیادی در نقاط مختلف یک محیط قرار دهید تا دمای بدن افراد را اندازه‌گیری و بررسی کنند. قطعاً در این صورت از هزینه‌های حقوق پرسنل و نیروهای خدماتی نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

بیماری های جدید ، ویروس های نوظهور جامعه امروز بشری را تهدید میکنند. بیماری همه گیر Covid-19 دامن جهان را گرفته است و برای حفظ نسل امروز انسانها و بشریت باید تمام تدابیر لازم جهت جلوگیری از شیوع آن را بکار بست. یکی از این موارد استفاده از تجهیزات تشخیص درجه حرارت میباشد که در مدل های مختلف ارائه میگردد.

لازم است تا پرسنل یک شرکت ، سازمان یا ارگان هر روز چک شوند و اگر به هردلیلی فردی دارای علائم بیماری میباشد برای حفظ افراد از ورود وی جلوگیریشود.

دستگاههای تشخیص درجه حرارت دستی – تب سنج – سیستم های ثابت پایش حرارت بدن و همچنین دوربین های حرارتی میتوانند ما را دراین راه یاری رسانند.

شرکت پیمان گزاران بعنوان یکی از شرکت های پیشگام در این حوزه بسیار مفتخر است تا رنج های مختلف این دستگاهها را در اختیار تمامی مصرف کنندگان گرامی قرار دهد.

خرید دستگاه تشخیص حرارت فردی

به نظر می‌رسد خرید دستگاه تشخیص حرارت فردی یا اسکنر تشخیص دما افراد از ضروری‌ترین و مهمترین اعمالی است که باید انجام دهید. اگر مدیر یک بخش پر رفت و آمد هستید و می‌خواهید از سلامت افرادی که در این محیط رفت و آمد می‌کنند مطمئن باشید، اگر سلامت افراد محیط برایتان اهمیت دارد، اگر می‌خواهید مانع شیوع بیماری‌های مختلف در میان جمعیت شوید، بهتر است هرچه سریعتر برای خرید دستگاه تشخیص حرارت فردی اقدام کنید.
شما می‌توانید این دستگاه مفید و کاربردی را از پیمان گزاران سفارش دهید، زیرا فروشندگانی خوشنام هستند که بهترین دستگاه‌ها را با بالاترین کیفیت و مرغوبیت به مشتریان خود ارائه می‌دهند. البته در رابطه با خرید نوع و تعداد این دستگاه می‌توانید با پشتیبانان و مشاوران پیمان گزاران در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه حرارت فردی

از مهمترین فاکتورهایی که به هنگام خرید مورد توجه افراد قرار می‌گیرد قیمت دستگاه حرارت فردی است. توجه داشته باشید که قیمت چنین دستگاهی کم نیست اما در مقایسه با نمونه‌های مختلف موجود در بازار قیمت بهتری دارد. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که عوامل مختلفی بر روی افزایش یا کاهش قیمت دستگاه تشخیص حرارت فردی اثرگذار است. از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این دستگاه می‌توان به نوسانات اقتصادی بازار اشاره نمود. یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در قیمت می‌تواند مربوط به تعداد دستگاه‌های مورد نیاز شما باشد هرچه تعداد دستگاه‌های تشخیص دما افراد بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
نتیجه‌گیری
با توجه به اینکه بیماری‌های مختلفی در جهان در حال گسترش است و تنها راه مقابله با بیماری‌های مسری ایجاد پروتکل‌های بهداشتی است، استفاده از دستگاه تشخیص حرارت فردی هم یکی از اقداماتی است که باید حتماً صورت گیرد. برای اینکه بتوانید در میان جمعیت بسیار زیاد افراد تب‌دار و دارای حرارت بالا را تشخیص دهید، دستگاه اسکنر تشخیص دما به کمک شما می‌آید. این دستگاه افراد تب‌دار را شناسایی نموده و به صورت تصویر و صدا هشدار می‌دهد. هم اکنون می‌توانید برای خرید و استعلام قیمت بهر صورت آنلاین و از طریق شماره تماس‌های موجود اقدام کنید.

error: Content is protected !!