021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

دستگاه تشخیص مایعات خطرناک

دستگاه تشخیص مایعات خطرناک یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین دستگاه‌ها است که دستگاه ایکس ری یا اسکنر مایعات نام دارد. با استفاده از چنین دستگاهی می‌توان وجود هرگونه ماده مضر و خطرناک را در مایعات مختلف تشخیص داد؛ بنابراین از ایجاد هرگونه اتفاقات جبران ناپذیر جلوگیری به عمل می‌آورد. در مواقعی ممکن است افراد قصد مسموم کردن عده زیادی را داشته باشند بنابراین در مایعات مختلف مضر و زیان آور اضافه می‌کنند با استفاده از دستگاه اسکنر مایعات می‌توان به راحتی به وجود آنها پی برد. معمولا در کارخانه‌های تولیدی از اسکنر مایعات استفاده می‌شود تا بتوانند محصولی با کیفیت و سالم تولید و به بازار عرضه کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه توصیه می‌کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از نیازهای جدید مراکز امنیتی و حفاظتی جلوگیری از ورود مایعات خطرناک به داخل اماکن خاص میباشد.

در بسیاری از موارد بدلیل موانع حفاظتی امکان بردن بطری های آب نیز به داخل محوطه ممکن نمیباشد و تشخیص مایعات خطرناک از غیر خطرناک برای کاربران سیستم های حفاظتی بسادگی ممکن نیست .

این دستگاه میتواند ظرف یک ثانیه به شما بگوید که آیا بطری همراه فرد جزو گروه پرخطر است یا خیر.

این مایعات شامل کلیه مایعات قابل اشتعال – اسیدها – مایعات خطرناک شیمیائی و مواد منفجره و مخدر مایع میباشد .

در حافظه این دستگاهها طیفی از مایعات خطرناک گنجانده شده است در عین اینکه به استفاده کننده این امکان را میدهد که هر مایعی را که خود جزو گروه خطرناک میداند و جزو این دسته نمیباشد به لیست اضافه نماید.

این سیستم ها در سه گروه ارائه میشود.

– مدل 4105 که فقط میتواند بطریهای پلاستیکی و شیشه ای با جداره نازک را تشخیص دهد.

– مدل 3105 مدل تکامل یافته و بسیار پرکاربرد قابل حمل که امکان تشخیص کلیه بطریهای پلاستیکی و شیشه ای را دارا میباشد.

– مدل 2105 که مدل کاملا” پیشرفته میباشد و بصورت رومیزی است قابلیت تشخیص مایعات حاوی ظروف فلزی – شیشه ای – سرامیکی – سفالی و غیره را دارا میباشد.

شرکت پیمان گزاران بسیار مفتخر است تا بتواند با ارائه طیف کاملی از اسکنرهای تشخیص مایعات کلیه نیازهای این گروه را تأمین نماید.

بیشتر بخوانید : تجهیزات بازرسی ایکس ری

دستگاه تشخیص مایعات خطرناک

اسکنر مایعات خطرناک چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه اسکنر مایعات خطرناک دستگاهی کوچک و با قدرت تشخیص بالا است که با قرار گرفتن انواع مایعات در آن می‌تواند به تشخیص خطرناک بودن یا نبودن آن پی ببرد. تشخیص مایعات خطرناک به وسیله دستگاه اسکنر به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایجاد می‌شود. توجه داشته باشید که این نوع دستگاه می‌تواند انواع مایعات را با وجود اینکه در ظروف شیشه‌ای یا فلزی یا پلاستیکی قرار داشته باشند، به راحتی با وجود خطرناک بودن تشخیص دهد. از این رو لازم نیست شما درب بطری مایعات را باز کنید یا مقداری از آن را آزمایش کنید یا بچشید در هر صورت با وجود بسته‌بندی و پلمپ هم خطرناک بودن آن قابل تشخیص خواهد بود.
اسکنر مایعات به راحتی و با گذر چند ثانیه خطرناک بودن آن‌ها را تشخیص می‌دهد و هیچگونه تشعشعات و خطراتی را به دنبال نخواهد داشت؛ از این رو خانم‌های باردار لازم نیست نگران چنین مسئله‌ای باشند. حساسیت بسیار بالای این دستگاه باعث شده که بتواند به راحتی با عملکردی ساده وجود هرگونه عامل خارجی در مایعات را تشخیص و هشدار دهد. این عوامل خطرناک می‌توانند مربوط به اسیدها و سموم و الکل و غیره باشند.

اسکنر مایعات خطرناک چگونه عمل می‌کند؟

خرید دستگاه تشخیص مایعات خطرناک

هر بخش تولیدی لازم است که چندین دستگاه تشخیص مایعات خطرناک داشته باشد تا بتواند تمام مایعات تولیدی خود را با کیفیت بالا و با نشان سالم به بازار عرضه کند. علاوه بر کارخانه‌های تولیدی بسیاری از بخش‌های بازرسی وجود دارند که باید حتماً دستگاه تشخیص مایعات خطرناک را داشته باشند. همانطور که می‌دانید حمل و استفاده از برخی مایعات ممنوعیت دارد به همین خاطر نباید از آنها استفاده شود که با وجود دستگاه اسکنر مایعات می‌توان به وجود آنها پی برد. به عنوان مثال حمل و جابجایی انواع مشروبات الکلی ممنوعیت دارد که اسکنر مایعات می‌تواند آنها را تشخیص دهد و از حمل آنها جلوگیری به عمل آورد. برای خرید دستگاه تشخیص مایعات خطرناک هم اکنون می‌توانید به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام کنید.

خرید دستگاه تشخیص مایعات خطرناک

نتیجه‌گیری
استفاده از دستگاه تشخیص مایعات خطرناک در محیط‌ها و مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این میان می‌توان به کارخانه‌های تولیدی اشاره کرد که سلامت مشتریان در اولویت‌های آنهاست به همین خاطر سعی می‌کنند بهترین دستگاه‌ها را برای تشخیص مواد مخدر به کار بگیرند اسکنر مایعات یا ایکس ری مایعات برای مکان‌های دارای گیت‌های بازرسی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از استفاده و حمل انواع مایعات خطرناک جلوگیری به عمل آید. شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین اسکنر مایعات را از پیمان‌گذاران سفارش دهید برای مشاوره و راهنمایی بیشتر توسط پشتیبانان پیمان گذاران و استعلام قیمت از طریق سایت و شماره تماس در ارتباط باشید.

error: Content is protected !!