021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

امروزه استفاده از تکنولوژی ایکس ری در تصویربرداری از قطعات صنعتی در تمامی صنایع مدرن امری الزامی است. صنایع خودروسازی – صنایع باطری – صنایع غذائی -و همچنین صنایع االکترونیک و نیمه هادیها از جمله این موارد هستند.

شرکت یونی کامپ چین  Unicomp  یکی از پیشگامان صنعت تجهیزات ایکس ری صنعتی در جهان میباشد که تولیدات خود را به بیش از 60 کشور جهان از جمله آمریکا – اروپا و بسیاری از کشورهای بزرگ صنعتی جهان صادر میکند. 

شرکت پیمان گزاران بعنوان نماینده رسمی شرکت Unicomp  در ایران و دارای مجوز رسمی از سازمان انرژی اتمی جهت ارائه خودمات و واردات تجهیزات فوق – بسیار خوشنود است تا بالاترین و با کیفیت ترین تجهیزات ایکس ری صنعتی را در ایران جهت صنایع مختلف ارائه نماید.

دستگاههای ایکس ری بصورت خیلی گسترده جهت تصویربرداری از تمامی قطعات ریخته گری – قطعات جوشکاری شده و همچنین دیگر موارد مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاهها  با منابع اشعه ایکس ری  و ولتاژ   160 – 225  – 320 و 450 کیلوولت ارائه  میگردند. بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات CNC در بخش کنترل و تصویربرداری امکان بازبینی و بررسی کلیه زوایای قطعه را فراهم می آورد. تصاویری با کیفیت بسیار بالا که شما را در جهت بازبینی کامل قطعه یاری میدهد. 

همچنین امکانات بی شمار نرم افزارهای سیستم شما را در ارزیابی دقیق و بدون خطا راهنمائی میکند.

 

 

error: Content is protected !!