021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

دستگاه ایکس ری جهت برد ها و قطعات الکترونیک

قطعات بازرسی الکترونیک

قطعات الکترونیک – نیمه هادیها – بردهای چندلایه – ماژولهای بسیار ظریف الکترونیکی – میکروکنترلرها و بسیاری از قطعات و تجهیزات مشابه الکترونیکی – همچنین انواع کانکتورها و اتصالات بسیار ظریف امکان بازرسی توسط چشم و یا حتی چشم های مسلح ندارند. بلکه لازم است تا با اشعه ایکس تصویربرداری شده و تصاویر آنها توسط نرم افزارها و یا اپراتور مورد ارزیابی قرار بگیرد.
دستگاههای تصویربرداری ایکس با دقت بسیار بالا تا چند نانومترشما را قادر میسازند تا بتوانید بردها و قطعات الکترونیک و نیمه هادیها را با دقت بالا بررسی نموده و سلامت آنها را مشخص کنید. همچنین کیفیت لحیم کاری انجام شده و اتصالات آن را هم مورد ارزیابی قرار داده و تصویری واقعی از قطعه مورد نظر به لحاظ سلامت فیزیکی و اتصالات بسیار ظریف تا چند نانومتر را فراهم می آورد
نمونه سه بعدی این دستگاهها میتوانند تا لایه های مختلف بردها را واشکافی کرده و ضمن ارزیابی آن شما را نسبت به صحت کار مطمئن سازد. در حقیقت Laminography یک تصویربرداری بسیار پیچیده و دقیق است که جهت بردهای چند لایه مورد استفاده قرار میگیرد.
شرکت پیمان گزاران بسیار مفتخر است تا ضمن ارائه سیستم های بسیار با کیفیت از تولید کنندگان بسیار معتبر بین المللی در انتخاب یک سیستم بسیار هوشمند و با دقت بالا شما را یاری کند.
همچنین بسیار مفتخریم تا خدمات پس از فروش مستقیم را با کیفیت بالا جهت مشتریان خود ارائه دهیم.

error: Content is protected !!