021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

ویژگی های گیت فلزیاب دروازه ای پیمان گزاران چیست ؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ویژگی ها و توانمندیهای منحصربفرد گیت های فلزیاب دروازه ای شرکت پیمان گزاران

دستگاههای فلزیاب و گیت های دروازه ای که بر مبنای تشخیص فلز کار میکنند یکی از الزامات حفاظت ساختمان و اماکن میباشد. هرچند تقسیم بندی این دستگاهها بر مبنای تعداد زون و نوع نمایشگر بسیار متعارف میباشد ولی یکی از موارد بسیار مهم در طبقه بندی اینگونه تجهیزات – سیستم پردازشگر آن و همچنین قابلیت هائی است که سیستم میتواند در محیط های مختلف خودنمائی کند. بصورت کلی فلزات بر دو نوع تقسیم بندی میشوند . گروه اول فلزات آهنی میباشند که بسته به نوع و آلیاژ آن در رده های مختلفی قرار میگیرند – آهن – استیل – فولاد و گروه ههای مشابه از این سری میباشند. این فلزات توسط آهن ربا بسرعت جذب میشوند. قابلیت مغناطیسی این گروه فلزات بسیار زیاد بوده و بهمین دلیل وقتی در میدان مغناطیسی قرار میگیرند – میزان تغییر میدان در آنها زیاد بوده و براحتی تشخیص داده میشوند.

بخش دوم فلزات غیرآهنی میباشند که توسط آهن ربا جذب نمیشوند و بدلیل واکنش بسیار کمتر آنها در میدان مغناطیسی – لزوماَ تشخیص آنها بسیار سخت تر میباشد.

از طرفی در هنگامیکه همزمان یک فلز آهنی و غیرآهنی همراه فرد باشد لزوماَ سیستم فلز آهنی را در اولویت قرار داده و آن را تشخیص میدهد. و بهمین دلیل فلز غیرآهنی تشخیص داده نمیشود. قابلیت های سیستمی از این به بعد خودنمایی میکند . یعنی توانائی های سیستم جهت تشخیص فلزات غیرآهنی و موارد مشابه.

اینکه بتوان آن را طوری برنامه ریزی نمود تا در تمام طیف ها قابلیت استفاده داشته باشد بسیار مهم است. و اینجاست که سیستم پردازنده اصلی دستگاه حائز اهمیت و قابل بررسی خواهد بود. بدین دلایل است که برخی از مصرف کنندگان حاضرند چندین برابر قیمت گیت را پرداخت کنند و انتخاب خود را از یک برند خاص که توانمندی برنامه ریزی بالا و با کیفیتی را دارد برگزینند.

شرکت پیمان گزاران بعنوان یکی از پیشگامان تولید گیت های فلزیاب دروازه ای در ایران اکنون دو مدل از پیشرفته ترین سیستم های خود را در ایران ارائه می نماید. توانمندی بسیار بالای این سیستم ها در برنامه ریزی ، جایگاه ویژه ای را برای این دستگاهها برگزیده است. بصورت بسیار خلاصه برخی از ویژگی های منحصربفرد این تجهیزات ارائه میگردد.

1- سیستم میتواند در مد انتخاب فرکانس بصورت دستی و یا اتوماتیک قرار گیرد – در مد اتوماتیک در هنگام روشن شدن – بصورت اتوماتیک فرکانس های مختلف را بررسی نموده و بهترین گزینه فرکانسی را انتخاب میکند . این مورد در مواردی نمیتواند بهترین انتخاب باشد. بطور مثال اگر هدف شناسائی قطعات غیرفلزی باشد – همچون قطعات برنج – مس و یا آلومینیوم و امثالهم – در این موارد انتخاب محدوده فرکانسی بسیار حائز اهمیت است – زیرا هرکدام از این موارد در یک محدوده ای بهترین پاسخ را ارائه می کنند. و لذا جهت رفع این مشکل – شما میتوانید گزینه انتخاب اتوماتیک را فعال کرده باشید و همچنین بر اساس حوزه مورد نیاز خود محدوده بالا – پائین و یا میانی فرکانس را حذف کنید.

2- بسته به نوع کاربرد انتخاب فلزات آهنی و یا غیر آهنی – یک گزینه بسیار مناسب جهت کاربر میباشد و او میتواند بهترین وضعیت پاسخگویی را برای سیستم نسبت به تشخیص درست و دقیق سیستم فراهم آورد. در صورتیکه فلزات غیر آهنی انتخاب شوند – تمرکز سیستم در تشخیص فلزات غیر آهنی خواهد بود مگر اینکه حجم فلز خیلی بالا باشد . بطور مثال اگر هدف تشخیص خروج مس و برنج و یا آلیاژهای مشابه غیر فلزی باشد – در اینصورت اولویت سیستم تشخیص فلزات غیرآهنی بوده و اقلام فلزی کوچک را در نظر نمیگیرد و لذا با دقت بسیار بالا میتواند این اقلام را شناسائی کند .

3- استفاده کننده میتواند بسته به نیاز خود سیستم را طوری تنظیم کند که فقط در یک نقطه که بالاترین مقدار فلز میباشد واکنش نشان داده و آن محدوده را مشخص کند – و یا در دو محدوده متفاوت عمل نموده و یا در هر نقطه از بدن که فلز بود علائم هشداری را نشان دهد. این مسئله خیلی مهم است
– زیرا اگر تمرکز بر روی نقاط با بالاترین حجم فلز باشد – در صورت تنظیم دقیق – نقاط دیگر نمایش داده نمیشود. – مثلاً در صورت داشتن موبایل و کمربند – اولویت با موبایل بوده و دیگر هشداری در خصوص کمربند نمیدهد. ولی اکر در جای اولویت تمام موارد باشد – هر دو را نشان میدهد.

4- همچنین دارا بودن دو سطح مختلف دسترسی جهت کاربران بسیار مهم میباشد – زیرا تنظیمات خاص و ویژه که جهت تغییرات اصولی در انتخاب کارفرما میباشد نمیتواند توسط اپراتور براحتی انتخاب و تغییر داده شود.

5- از دیگر قابلیتهای سیستم امکان شمارش نفرات عبوری در یک جهت ، یا هر دوجهت میباشد- همچنین در صورت انتخاب اتوماتیک فرکانس سیستم – بر اساس کانال فرکانس مشخص شده توسط سیستم میتواند صدای هشدار سیستم تغییر نماید.

شرکت پیمان گزاران با بهره گیری از بهترین تجهیزات فیزیکی و الکترونیکی سیستمی با قابلیت های بسیار بالا ارائه نموده است. این سیستم تمامی نیازهای کاربران را بر حسب هر نیازی برآورده نموده و امکان استفاده از آن را با بالاترین ضریب امنیتی برای دستگاههای مختلف اجرائی فراهم می آورد.

دستگاه گیت بازرسی مدل PG-300 و PG-315 یکی از کارآمدترین و بهترین دستگاه جهت استفاده در کلیه مکانهای حفاظتی میباشد – دستگاهی که قادر است تا بسته به نیاز و دقت در هر مکانی با هر نیازی مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این گیت فلزیاب دروازه ای مدلPG-615 – یک دستگاه بسیار منحصربفرد با دقت بالا و دارای 45 زون قابل برنامه ریزی – بدنه بسیار مقاوم IP66 – نمایشگر LCD 7 اینچ کاملاَ رنگی گزینه بسیار مناسبی جهت کاربری های بسیار حرفه ای میباشد.

گیت بازرسی فلزیاب مدل PG-615

                                                                                             گیت بازرسی فلزیاب مدل PG-615 

همچنین فلزیاب های تولیدی این شرکت در سه کلاس مختلف جهت کلیه نیازهای  حفاظتی قابل ارائه میباشد.

دستگاه راکت فلزیاب دستی مدلPG-1205    مناسب جهت  امور حفاظتی – همراه با غلاف چرمی – باطری قابل شارژر و شارژر استاندارد و کیفیت بسیار بالای بدنه – با دقت بسیار زیاد یک سیستم کارآمد همه کاره  میباشد.

فلزیاب دستی مدل PG-1205

                                                                                             فلزیاب دستی مدل PG-1205

دستگاه فلزیاب دستی مدل PG-160 با توانمندی و دقت بسیار بالا با نمایشگر LCD – و تغییر صدای زنگ بر حسب حجم و میزان فلز همراه با باطری قابل شارژ و شارژر USB Type C یکی از منحصربفردترین دستگاههای فلزیاب در این حوزه میباشد.

فلزیاب دستی مدل PG-160

                                                                                               فلزیاب دستی مدل PG-160

دستگاه فلزیاب دستی مدلPG-150 یک دستگاه با دقت بسیار بالا برای تشخیص قطعات بسیار کوچک فلز و یا آلیاژهای فلزی – با دقت بسیار بالا و کیفیت بی نظیر است . با این دستگاه میتوان ذرات بسیار ریز کلیه آلیاژهای فلزی را تشخیص داد . این دستگاه براحتی میتواند پروتز های داخل بدن و یا دندانهای پرکرده را تشخیص دهد.

فلزیاب دستی مدل PG-150

                                                                                               فلزیاب دستی مدل PG-150

این دستگاهها دارای تأئیدیه رسمی از دفتر راستی آزمائی بین المللی رهگیرشهاب – زیر نظر اداره استاندارد ایران بوده و همچنین با تأئیدیهCE به بازار عرضه میشود. راندمان بسیار بالا – امکان استفاده در کلیه مکانها – کیفیت بسیار بالا ، دقت بالا و خطای بسیار کم – از ویژگی های این سیستم ها میباشد.

شرکت پیمان گزاران دارای گواهینامه IMS , ISO9001 , ISO14001 , ISO45001 و گواهینامه CE جهت دستگاههای فوق میباشد.

کلیه دستگاههای تولیدی شرکت دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش حداقل برای ده سال میباشند.

error: Content is protected !!