021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

تصویربرداری ایکس ری از انواع خودرو- اتوبوس – کامیون و تریلر

در دنیای امروزی بدون بهره گیری از تکنولوژی نوین و تجهیزات بروز مقوله های نظارت – امنیت و کنترل بسیار منفعل هستند.
کنترل مرزها – گمرکات و شریانهای امنیتی باید تحت نظارت چشمهای بینای تکنولوژی قرار گیرند.
شرکت پیمان گزاران بسیار مفتخر است تا پیشرو و ارائه دهنده تکنولوژی نوین و تجهیزات تصویربرداری ایکس ری از خودرو- اتوبوس کامیون و تریلر در ایران می باشد.
یکی از مدرنترین تجهیزات روز دنیا که توان شما را در تصویربرداری از کامیون و تریلر به اوج میرساند و امکان هرگونه جاسازی و قاچاق را به صفر میرساند.
همگی محصولات بازرسی وسایل نقلیه و بار منعکس کننده تعهد شرکت ما به تعالی در عملکرد تصویربرداری، طراحی، سهولت استفاده و کیفیت هستند. این تعهد در نتیجه محصولاتی است که بهترین در کلاس تصویربرداری، هزینه پایین خرید، قابلیت اطمینان بالا و رضایت بالای کاربران را تامین می کنند.
یکی از ویژگی های منحصربفرد این دستگاهها تکنولوژی استفاده از ایکس ری با دوز پائین می باشد به گونه ایکه هر گونه خطری را که ناشی از تابش امواج ایکس برای افراد پیرامون است ، به صفر می رساند. یعنی میزان تابش 0.15 µSV که مطابق با استانداردهای ANSI N43.17 و IEC 62523 میباشد.
کلیه دستگاههای مشابه از ایکس ری با دوز بسیار بالا استفاده می کنند و به همین منظور نیازمند محیط های ایزوله با شیلد بالا می باشند. ولی این سیستم ها با بهره گیری از تکنولوژی نوین امکان تصویربرداری بی خط را برای راننده و افراد داخل خودرو فراهم می آورد و ضمن استفاده از حداقل فضا جهت نصب این سیستم ، نیازی به تخلیه خودرو و یا کامیون و تریلر نمی باشد.
زمان تصویربرداری جهت هر تریلر و یا اتوبوس 24 ثانیه می باشد که قابل افزایش تا 12 ثانیه بر حسب سفارش مشتری می باشد.
ما با ارائه آخرین تکنولوژی های مرتبط با استفاده از انرژی اشعه گاما و اشعه ایکس با انرژی بالا – امکان ایجاد تصاویر بهتر و تشخیص دقیق تر را در اختیار شما قرار می دهیم.

error: Content is protected !!