021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

نحوه کار ایکس ری صنعتی جهت تست باطری چطور است ؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

نحوه کار ایکس ری صنعتی جهت تست باطری چطور است؟

ظهور گوشی های هوشمند و همچنین خودروهای برقی و ابزارها و قطعات جدید کارخانجات تولید باطری را بسیار متحول کرده است.

در خطوط قدیمی ارزیابی باطری پس از تولید ممکن نبود و بدون هر گونه بررسی فنی در اختیار مصرف کننده قرار میگرفت. تکنولوژی ایکس ری با دقت بالا این امکان را در اختیار تولید کننده قرار میدهد تا با بررسی دقیق تمامی باطری های تولیدی– نمونه های دارای اشکال را جدا کرده و از خط تولید خارج نماید.

در حقیقت تشخیص اتوماتیک  باطری های خراب با دقت بسیار بالا و توسط کامپیوترهای هوشمند انجام یافته و هر گونه خرابی را از خط خارج می نماید.

به این ترتیب شرکت تولید کننده با قاطعیت میتواند نسبت به خروجی محصولات خود سخن بگوید

دستگاههای ایکس ری جهت این قطعات بر اساس خط تولید مدلهای تولیدی و کیفیت مورد انتظار متفاوت میباشند. و بر این اساس طراحی میشوند.

شرکت پیمان گزاران بسیار مفتخر است تا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های جهانی و بهره مندی از سیستم های تصویربرداری ایکس ری با همکاری برجسته ترین تولید کنندگان سیستم های تصویربرداری ایکس ری صنعتی  – این سیستم ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

هرچند این دستگاهها بسته به سرعت خط تولید و همچنین نوع محصولات طراحی و ارائه میگردند . اما چندین سیستم از این دستگاهها را جهت نمونه معرفی می نمائیم.

دستگاه ایکس ری صنعتی با دو منبع و دقت بالا جهت باطری

                                                                          دستگاه ایکس ری صنعتی با دو منبع و دقت بالا جهت باطری

 امروزه تولیدکنندگان باطری با بهره گیری از تکنولوژی تصویربرداری ایکس ری و هوش مصنوعی میتوانند موارد اشکال دار را از خط تولید خارج نموده و تنها نمونه های با کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

در زیر چندین نمونه از تصاویر ایکس ری از باطری های مختلف آمده است . سیستم با بهره گیری از هوش مصنوعی میتواند بطور اتوماتیک کیفیت باطری را بررسی نموده و نمونه های دارای اشکال را از خط خارج نماید.

دستگاه ایکس ری صنعتی برای خط تولید باطری

                                                                                      دستگاه ایکس ری صنعتی برای خط تولید باطری

در دستگاههای ایکس ری جهت باطری بر حسب اینکه با چه دقتی بخواهیم اشکالات داخل باطری را تشخیص بدهیم بر دو نوع تک منبع و دو منبع تقسیم میشوند. دقت
تصویربرداری این دستگاهها بسیار بالا بوده و تا 
5  میکرون را میتوانند شناسائی کنند . در نمونه های با دو منبع تصویربرداری از دو زاویه مختلف انجام شده و بالطبع قدرت تشخیص بسیار بالا خواهد بود. و جهت صنایع نظامی و هوائی از این سیستم ها بهره برداری میکنند.

همچنین بر حسب نوع باطری ها و سیستم های مونتاژ آنها دستگاههای مختلفی ارائه میگردد.    تصویر ایکس ری از باطری

                                                                                                 تصویر ایکس ری از باطری

                                                                                            یک تصویر ایکس ری دیگر از باطری  

شرکت پیمان گزاران بسیار خوشوقت است تا نسبت به ارائه انواع تجهیزات و دستگاههای ایکس ری صنعتی در حوزه های مختلف در ایران خدمات خود را ارائه نماید.

دستگاههای ایکس ری ارائه شده توسط این شرکت با ارائه آخرین تکنولوژی روز جهانی و بر اساس بالاترین استانداردهای محیطی و صنعتی ارائه میشود.

ما بسیار خوشنود هستیم تا بتوانیم انواع تجهیزات تصویربرداری ایکس ری صنعتی در حوزه های مختلف را جهت مصرف کنندگان ایرانی ارائه نمائیم .

error: Content is protected !!