021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

ویژگی راکت های فلزیاب چیست ؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

راکت فلزیاب دستی

شرکت پیمان گزاران با سابقه نزدیک به 20 سال طراح و مجری پروژه های حفاظتی و امنیتی در ایران – ارائه کننده انواع تجهیزات بازرسی ایکس ری ، تجهیزات امنیتی – گیت های تردد – گیت های فلز یاب – گیت های مغناطیسی و راکت فلزیاب دستی می باشد.

گیت های فلزیاب ارائه شده توسط شرکت پیمان گزاران با دو سال گارانتی در سراسر ایران ارائه میشود.

گیت های فلزیاب یا گیت های فلزیاب دروازه ای در مدلهای مختلف دارای 24 و 33 زون قابل برنامه ریزی ارائه شده و توانائی شناسائی تمامی گروههای فلزی را دارد .

گیت های مغناطیسی و یا فلزیاب این شرکت دارای باطری مرکزی بوده و در هنگام قطع برق تا 4 ساعت کار میکند.

گیت های فلز یاب به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که قابلیت تشخیص اشکالات را داشته و در صورت بروز هر اشکالی بطور اتوماتیک اشکال را اعلام میدارند.

گیت های فلزیاب و یا گیت های دروازه ای با قابلیت برنامه ریزی از راه دور و نمایش تعداد افراد عبوری بر حسب ساعت و دقیقه یکی از توانمندترین گیت های فلز یاب می باشد.

راکت فلزیاب دستی

راکت فلزیاب با قابلیت تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی و وزن بسیار کم یکی از برترین های بازار ایران می باشد.

راکت فلز یاب دستی توانائی شناسائی کوچکترین ذرات فلزات تا یک پین کوچک را دارا بوده و با طراحی منحصربفرد خود تمامی نیازهای امنیتی را برطرف می نماید.

فلزیاب های دستی و یا راکت فلز یاب دستی این شرکت دارای نمایش نوری و یا لرزشی همراه با صدا بوده و با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار میگیرد.

قیمت بسیار پائین فلزیاب دستی و یا راکت فلز یاب این شرکت آن را در مقایسه با دیگر دستگاهها بصورت منحصربفردی شاخص نموده است.

راکت فلزیاب دستی به انگلیسی Rocket handheld metal detector

error: Content is protected !!