021-88534441

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.​

دستگاه ایکس ری قابل حمل

حتماً می‌دانید که دستگاه ایکس ری همان دستگاهی است که برای بازرسی و غربالگری انواع چمدان و خوراکی‌ها و لوازم و وسایلی که همراه با افراد است مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع مهم‌ترین کاربرد دستگاه ایکس ری برای ایجاد امنیت در انواع محیط‌های عمومی و خصوصی است. در مکان‌های مختلفی مثل فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری از دستگاه‌های ایکس ری استفاده می‌شود که برخی از آنها بزرگ، ساکن و ثابت هستند و باید در یک نقطه قرار داده شوند تا افراد با گذر از آنها مورد بازرسی قرار گیرند. اما نمونه‌هایی پرکاربردتر وجود دارد که به صورت دستی و قابل حمل مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع طرفدار بیشتری دارد. اکنون اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره دستگاه ایکس ری قابل حمل به دست آورید با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : تشخیص مایعات خطرناک

دستگاه ایکس ری قابل حمل


دستگاه ایکس ری کوچک

از دستگاه ایکس ری قابل حمل به عنوان دستگاه ایکس ری کوچک هم یاد می‌کنند. این دستگاه کوچک و دستی بوده و می‌توان آن را با خود به هر محلی حمل کرد. با وجود دستگاه ایکس ری کوچک می‌توان انواع محیط‌ها را مورد بررسی و بازرسی قرارداد. به عنوان مثال شما می‌توانید درون یک خودرو را به راحتی مورد بررسی قرار دهید یا دستگاه ایکس ری قابل حمل را با خود به قسمت‌های مختلف خانه برده و حتی گوشه و کنارهای غیرقابل دسترسی را نیز بازرسی کنید. البته پلیس به خوبی می‌داند که برای بازرسی منزل قاچاقچیان چگونه از دستگاه ایکس ری کوچک استفاده کند.

دستگاه ایکس ری کوچک

قیمت دستگاه ایکس ری قابل حمل چقدر است؟

اولین فاکتور به هنگام خرید دستگاه ایکس ری قیمت آن است که به ذهن افراد خطور می‌کند. افراد مدام با خود فکر می‌کنند که چه مقدار هزینه باید بابت خرید دستگاه ایکس ری بپردازند. ممکن است شما هم با خود فکر کرده باشید که دستگاه ایکس ری کوچک به خاطر کوچک بودن قیمت کمی دارد، اما باید به این موضوع واقف باشید که دستگاه ایکس ری به خاطر عملکرد مخصوصی که دارد قطعاً چیزی نیست که همه بخواهند آن را داشته باشند یا در دست هر کسی وجود داشته باشد. بنابراین قیمت مجزایی برای آن در نظر گرفته شده است.

فاکتورها و عوامل مختلفی بر روی قیمت دستگاه ایکس ری اثرگذار هستند؛ یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه ایکس ری کوچک ابعاد و اندازه آن است. برند دستگاه ایکس ری و فروشگاهی که این دستگاه را خریداری می‌کنید تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن خواهند گذاشت. نوسان در دنیای اقتصاد هم بر روی قیمت دستگاه ایکس ری اثرگذار است.

قیمت دستگاه ایکس ری قابل حمل چقدر است؟

خرید دستگاه ایکس ری کوچک

اکنون اگر به فکر بالا بردن سطح امنیت در محل کار خود یا انواع مکان‌های عمومی و خصوصی هستید، باید برای خرید دستگاه ایکس ری کوچک اقدام کنید. با استفاده از این نوع دستگاه می‌توانید از ورود و حمل انواع اسلحه و اشیای تیز مثل چاقو، انواع مواد منفجره، انواع مایعات خطرناک، حتی دستگاه‌های الکترونیکی مثل موبایل جلوگیری کنید.
دستگاه ایکس ری کوچک مورد نظر خود را می‌توانید از پیمان گذاران خریداری کنید که یکی از بهترین فروشندگان در زمینه انواع دستگاه‌های ایکس ری است که سابقه و تجربه درخشانی در این حوزه دارد.

دستگاههای بازرسی ایکس ری در حال حاضر جزو الزامات امنیتی جهت ساختمانها و مکانهای حساس میباشند این دستگاهها که در ابعاد و اندازه های مختلف بر حسب نیاز کاربر ارائه میشود بصورت ثابت در ورودیها نصب شده و مورد بهره برداری قرار میگیرد.

ولی در بسیاری مواقع نیاز کاربر بهره برداری از دستگاهی است که امکان تصویربرداری ایکس ری در هر نقطه ای برای او فراهم شود. بطور مثال کارشناسان تشخیص مواد خطرناک در نقطه ای به یک جسم مشکوک میشوند – در این حالت بهترین کار تصویربرداری از بسته مشکوک جهت شناسائی دقیق خطر و یا تهدیدات است.

و یا فرض کنیم در نقطه ای مامورین امنیتی میخواهند لاستیک یک خوردرو و یا بخشی از یک محموله را مورد بازبینی قرار دهند.

دستگاههای ایکس ری دستی و قابل حمل برای این موارد ساخته شده است .

دستگاههائی که بسیار سبک بوده و امکان تصویربرداری بصورت بی سیم را برای کاربر فراهم می آورد و کاربر با استفاده از کامپیوتر قابل حمل خود و یا یک تبلت میتواند ضمن بازبینی بسته مشکوک – نسبت به ارزیابی محتویات داخل آن اقدام نماید.

دستگاههای ایکس ری قابل حمل در حال حاضر یکی از ارکان تجهیزات مورد نیاز امنیتی میباشد.

شرکت پیمان گزاران در راستای فعالیت خود در حوزه های امنیتی مفتخر است که در حال حاضر یکی از بروز ترین و کاراترین دستگاهها را در این حوزه جهت استفاده کنندگان ارائه میدهد.

این دستگاهها ضمن بهره مندی از تمامی مشخصات فنی مورد نیاز کاربر با مناسب ترین قیمت ارائه میشود.

جمع‌بندی
دستگاه‌های ایکس ری انواع مختلفی دارند که یکی از آنها دستگاه ایکس ری قابل حمل است که سایز کوچک‌تری نسبت به دستگاه‌های ایکس ری مستقر دارند. این دستگاه به خاطر وزن کم و ابعاد کوچک به راحتی قابل حمل بوده و می‌توان آن را در محیط‌های غیر قابل دسترس هم قرار داد و به راحتی بازرسی کرد. هم اکنون می‌توانید برای خرید دستگاه ایکس ری کوچک و همچنین استعلام قیمت با مشاوران و پشتیبانان ما از طریق شماره تماس و سایت در ارتباط باشید.

error: Content is protected !!